BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 29, 2010

Ramadhan to Syawal

Rasanya dah nak berkarat blog nie..mmg xde masa nak update..start je bulan puasa semua jadi slow..hehehe..so bila jari nie dah start nak menaip, jadi mcm2 la yang nak dicerita..dari bulan Ramadhan sampai la ke Syawal..mcm2 yg berlaku, yang terbaru..kat blog nie la tempat nak bercerita pun..

Bulan Ramadhan thn nie special skt..berbuka dgn kwn2 sekolah, dgn kwn2 pejabat..n yang lagi special berbuka dgn buah hati lah.. bila duduk jauh nie sekali skala jumpa mesti rindu bangat..hehehe..so untuk memudahkan kwn2 berkumpul thn nie majlis berbuka puasa diadakan di Putrajaya..

En. Azad Kahar pun ade tue...hantu Sate Kajang..hahaha

Untuk memanjangkan lagi cerita, raya ke-2 tahun nie saya telah selamat bertunang dengan pasangan saya Raja Nur Aina bt Raja Hussain Shah. Yehaaaaa....berdebar-debar beb..nak pegi meminang anak orang nih..bukan main-main..x tau la kalo time akad nikah nanti..mau nak terkencing je nanti..hahaha

Saya nak berdiri dekat2..dia pulak nak gi jauh..line x clear..bakal pak mertua usha beb..hahaha

Bonda saya Aisah bt Abdul Sukor menyarungkan cincin tanda telah "dibooking" oleh anaknya Herman Taharuddin..hehehe

Woooo...kek feveret saya dan Cik Aina...Choc Mud..nyum2...

So secara rasminya saya telah menjadi tunang org..bila start keje di sekolah, kwn2 ramai la yang ucap tahniah..ada yang xtau saya bercouple, tiba-tiba bertunang..terima kasih semua..nanti nak dekat2 kenduri mesti saya jemput k..

Jadi bila dah bertunang mesti la nak kawin kan?So semangat dlm jiwa nie pikir psl nak kawin je..Jadi untuk mengambil berkat dan di atas jemputan kwn sekelas masa tinggal di hostel dulu Mohd Zulfadli b Mohd Zaki@Zack, saya pun pergi ke majlis perkahwinan yang diadakan di Seri Iskandar. Dulu masa kecik-kecik ingat lagi mak Zack yang mmg baik melayan kami. Dah boring makan nasi dewan makan, bila mak Zack masak sedap2, mmg x ingat org la time mkn tue..hehehe..So jom layan pic time kenduri tue...

Depa nie mmg ade penyakit sikit bila depan camera..penyakit senyum..hehehe

My classmate dulu..5 Al-Haitham (Chip nak msk gak cz dia dulu pun class H)

Nak perasaan skt..aku rasa hensem lak kat pic nie..mungkin aura dari Zack..jgn termuntah k..hahahaha

Hehehe..ah, lebih kurang mcm tue la yang berlaku..sepanjang tidak meng"update" blog nih...so, org tua-tua kata kalau dah bertunang nie darah manis..seminggu lepas bertunang kereta aku accident..langgar tiang Telekom..parking kat bukit, handbrek tarik x abis..kereta jln sendiri..kira ada tanda-tanda la tue..suruh hati-hati..mintak-mintak xde ape la yg berlaku time jadi tunang orang nih..

Jadi kwn2..doakan la kebahagiaan kitorg ye..doa semoga kami selamat diijabkabulkan..aku percaya kalau niat kita baik, mesti kita dibalas dgn perkara yg baik.. :)