BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 27, 2010

Emosi Dan Maggi


Alhamdulillah..setakat nie semua berjalan lancar..mintak2 sem nie boleh score untuk maintainkan pointer aku..

Sekarang 2 paper dah selesai jawab..tinggal 2 paper lagi..2 paper nie yang paling mencabar pulak tue..Management & Account..huhu..

Sekarang masih stay di Sg Petani..nasib baik pengetua aku yg baik hati benarkan aku untuk cuti agak lama skt..Alhamdulillah..

Rutin harian..bangun pagi2..gosok gigi..pergi breakfast..menunggu awek aku di sini iaitu En.Mohd Fizri@bapa beranak 2..biasa dia la yang rajin ajak aku wat study group n jumpa lecturer..sahabat rapat aku di kelas..

Study di library sampai petang..balik pun dah nak maghrib..

Kadang-kadang letih bila guna otak satu hari..nak hafal..nak ingat..kdg emosi pon jadi terganggu..bukan aku je..member aku sendiri pon mcm tue..

"Man..semalam aku rasa serba salah la kat anak aku..aku marah dia. Kes bini aku masak Maggi jaa..anak aku dah makan..jadi aku balik letih2, nak makan la..tgk anak aku boleh kacau pulak..fikir balik kesian pulak kat anak aku kena marah"..

Terkedu aku..aku pon ade marah orang semalam..