BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 3, 2010

Eman Jersey

Assalamualaikum semua..

Yeah!Dah mula pndai berniaga..saje suka2..asalnya untuk seronok2 je..saya bukan jual dadah,jual perempuan atau jual belacan..saya sekarang sudah menjadi penjual jersi-jersi bola..yeah!hehehe..benda yang saya suka n cintai..bola.

Kenapa saya pilih jersi bola?hehehe..rasanya semua kawan2 saya tahu, yg saya ini adalah seorang kaki bola yg tegar..maksud tegar disini adalah sanggup untuk berjaga malam @ bgn tgh2 malam buta semata-mata nak tgk bola..hehehe..korang sanggup?kalau sanggup boleh lah ikut saya...

So..dipendekkan cerita..saya dapat semangat niaga ini daripada Cik Aina. 1 hari temankan dia ambil stok aksesori perempuan (beg,belt,rantai2..n mcm2 lah brg2 perempuan nih). Seriously..saya mula tertarik bila tgk harga2 borong yg murah (tapi kena ambil dlm kuantiti yg banyak la)..oh! mcm nie rupanya orang meniaga..baru kita tahu..sebab selama nie kita main beli je...

Dengan berbekalkan modal yg ciput je dulu saya ambil sikit stok jersi..saya jual pada kawan-kawan..pada student-student saya..wah! laku!..mcm goreng pisang panas..1 hari je habis..Alhamdulillah..rezeki kan..siapa yang tahu..

Jadi sya mula serius..amik stok dlm jumlah yg banyak..ambil order dari kawan2..sya mula berniaga secara direct..secara sambilan..

Seterusnya.. saya telah berjaya membuat blogshop sendiri untuk berniaga secara online..lebih senang untuk upload gambar2..

BlogShop saya : http://emanjersey.blogspot.com (promote kat kwn2 k)

Hehehe..jadi banyak yg perlu dipelajari untuk menjadi usahawan nie..apa-apa pun saya mengharapkan sokongan daripada kawan2 semua..Saya percaya kalo kita berusaha,kita ada minat..pasti boleh berjaya..:)

Adios..


No comments: