BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 7, 2010

Ketua Kelas


Aslm..agak lama xupdate blog nih..maklumlah sibuk dengan kerja yang bertambah2..dah buka sekolah nih..paham2 je lah...kira dulu leh rilex skt goyong kaki, skang x berenti kaki nie gi sana sini wat keje..balik kerja je membuta la keje aku..penat..zzzzzz..

4.1.2010..hari pertama persekolahan..hehehe..tgk student2 aku yang masih blur2 lagi bila sampai kat asrama..terus teringat time masa mula2 aku sekolah dulu..semangat gile bangun pagi2,pakai baju baru,seluar baru, beg baru..nak masuk darjah 1..excited giler..masih blur2..cikgu lantik jadi jadi ketua kelas..cz masa tue abg aku jadi pengawas sekolah dan agak dikenali..jadi terus cikgu lantik..haha..gile pangkat sungguh daku..

Aku mmg seorg ketua kelas yang berwibawa masa tue..hahaha..sampaikan kwn aku terberak la dalam kelas..dah cikgu pesan kat aku :

"Cikgu ade mesyuarat pagi nie, jangan bagi sape2 keluar n merayau2" pesan Cikgu Nasriah kepada daku..

Ahh..mmg aku x bagi sape2 la keluar masa tue..hahaha.aku pon xtau dia nak gi melepas..sampai terberak la dlm seluar..hahaha..skang dah besar pun mamat tue keje technician TNB kat Ipoh..sori beb..gua sengal2 lagi masa tue..ko pon sengal jugak..lain kali pakai la pampers..hahaha.

Hari pertama kat sekolah menengah..wah, lagi excited..dapat masuk hostel..hehe.excited bercampur sedih la..dah kena tinggal jauh dengan mak..masuk form 1 pon kena jadi ketua kelas lagi..1 Ibnu Khaldun..tp kali nie kalo member nak gi berak aku kasi la pulak..hahaha.belajar dari pengalaman..

Ok lah..dah puas mengarut..haha..aku nak tido dulu..Daaa~~

p/s: Si dia agak sibuk dengan kerja baru..miss u much..:)

2 comments:

Cherrie Pie Sweety said...

Btulla kan..1st day of the school memange xcited..cuma aku jer yang xgembira sgt masuk bota tu sebab aku masuk dh lewat..org lain sumer dah rapat n dh start belajo..tp aku terkial2 nak fahamkan bahasa arab segala he he he he..nasib memang genius smulajadi ha ha ha

Abg Man Kadiron said...

haha.ko mmg genius.tp dulu ms form 1 baik gile lah..haha.naik form 3 la br nakal skt..