BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 15, 2010

Anti Ronaldo

Aslmualaikum..

Demam bola sepak belum habis..kurang tidur sebab berjaga tgk bola..game 2.30 pagi..kan best kalo dok UK..hangin je bila member yg study sana bgtau tgk World Cup pukul 7.30 ptg (kalo game kat Malaysia pukul 2.30 pagi)..x payah berjaga malam..huhuhu..

Masa menulis entry nie pun tgh tggu game antara Ivory Coast vs Portugal..kul 10.00 mlm..rasa lambat sgt gua update blog dulu..hehehe..nak tulis lagu, skrip drama aku bukan reti..xde darah seni pun walaupun suara aku ade seiras-iras skt dgn Awie..hahahaha (baru pas karaoke ngan Cik Aina lagu Tragedi Oktober).

Sekarang mlm2 relax skt..result exam pun dah keluar..Alhamdulillah, lepas semua paper..jadi student PJJ nie yang takut kalo repeat paper je..terima kasih kepada lecturer sem lepas..Madam Jue, Cik Liely, Ustaz Osman n Madam Syaz..

Musim cuti sekolah nie ramai member2 kawin..bila balik kampung pun Mak ajak gi kenduri sana,kenduri sini..jadi driver Mak..hehehe..kena menurut perintah la..cuma yang sempat pergi kenduri member sekolah rendah..Nazli & pasangannya dari Kelantan..itu pun sebab dkt ngan umah..

Ptg Ahad pulak ada Mesyuarat UMNO Cawangan..Semangat Ketua Pemuda..hidup UMNO!hidup UMNO!..hehehe..(semangat di Kursus BTN x abis lagi)..habis mesyuarat, malam tue tggu Cik Aina balik dari Putrajaya..pegi dinner sama2..sian sayang gua penat baru balik dari Kuching,terus balik Teluk Intan..

So...setakat ini saje..nak tgk bola..harap2 Portugal kalah..hahaha (anti Portugal sebab ade Ronaldo)..babai..


1 comment:

sifooden said...

aku pun anti ronaldo..