BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 10, 2010

World Cup 2010

Yeah!!..World Cup kembali lagi..sememangnya ditunggu2 oleh kaki2 bola seperti aku nie..banyak kenangan bila nak ingat time World Cup..

World Cup 1998 (France) :

Time nie aku baru form 2..dok kat hostel lagi..semangat bila warden bagi tengok final match France vs Brazil..janji esok jangan ade sape2 yang ponteng sekolah..rasanya kick off masa tue dalam pukul 2.30 a.m..kira dah lewat malam..jadi siapa yang nak tgk terpaksa berjaga la..takut miss tgk game tue..seorang member aku punya semangat sokong France sampai cat muka lambang bendera France..last2 tertidur, esok pagi terjaga terus pegi surau dgn bendera France ade kat muka..hahaha..

World Cup 2002 (Korea/Japan) :

Time nie aku kerja kat Perlis..baru lepas abis SPM..nak tgk game terpaksa pegi kedai2 makan..dah la masa tue dok kat area Kaki Bukit..majoriti orang Cina..nak x nak terpaksa la masuk kedai Cina..World Cup punya pasal..hahaha..Final game Brazil vs Germany..Brazil menang 2-0..huhuhu..masa nie sokong Germany..

World Cup 2006 (Germany) :

Sekali lagi kecewa..Final game France vs Italy..Italy menang penalty shootout lepas draw 1-1..masa nie aku kerja KFC kat Kinta City Ipoh..ingat lagi manager aku masa tue taik judi bola..hahaha..ajak staff betting..lepas kerja terus tgk game bola kat rumah sewa..esok bgn pagi2 mata lebam..hehehe..

World Cup 2010 (South Africa) :

Hehehe..berada di Gerik..akan menyaksikan game sambil terbaring di atas katil..tidak perlu ke kedai-kedai mamak kerana perkhidmatan Astro telah disediakan..hahaha..seperti biasa fevret gua untuk World Cup tahun nie :


No 1 : Spain

No 2: England

No 3 : France

3 comments:

sifooden said...

Argentino..

Abg Man Kadiron said...

argentino..huhu..hebat jugak..tp setakat quater final je kot.hahaha

sifooden said...

hehehe..