BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 27, 2010

Lagi-Lagi Makan

Saya mmg kuat makan..hari tue dah kurus,nie naik balik..mintak2 bulan puasa nie dapat menguruskan badan blk..hehehe..

Tak percaya saya kuat makan?

Saya mmg suka ayam..x kisah lah nasi ayam ke, ayam KFC ke, burger ayam ke..wan ayam ke..eh..silap..wan ayam xleh suka..kang marah bini dia..hehehe

Fuhhh..tgk la nasi ayam saya ini..marvelous!hehehe..

Ah..Big Apple lagi..huhuhu..paling saya suka "Say Cheese" n "The Alien"..

Curry Mee Cik Aina..mmg sedap..itu pon saya paw mee dia lagi..hehehe

Malam pulak makan Steamboat kat Tupai-Tupai Bangi..makan sampai pecah perut..

Minggu nie berjalan sakan ke Genting bersama Cik Aina, Cik Ana n En. Epit..asalnya plan ramai2 dengan member2 sekolah yg lain..tgk2 tinggal kami 4 orang je..jadilah..hehehe





4 comments:

Cherrie Pie Sweety said...

yg penting enjoyyy

~~::loveayna::~~ said...

hehehehhe sronok tgk dia makan..berseleraaaaa je..

sifooden said...

ngape mike x tapaw kt temann

Abg Man Kadiron said...

x sempat teman nak tapaw..udoh msuk ke perot teman..hehehe