BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 18, 2010

Blog Sampah

Ada kwn2 kata..apa barang main blog2 nie..bukan sapa2 nak baca pon..macam perempuan..
Blog sampah la..buang masa orang baca la..nak feeling2 baik tulis dlm diari..

Mampos la orang nak kata apa..aku tulis blog nie bukan nak suruh orang baca..bukan nak jadi popular..bukan nak cari nama..dulu pon aku malas nak mengarang2 nie..suruh la buat karangan..mesti mcm hampeh..cuma untuk kepuasan diri sendiri..sekarang bukan masa aku dah nak release2 tension kat tempat yang salah..aku rasa dlm blog nie la tempat aku..

Cuba korang baca balik entry2 lama korang..kadang2 entry nie la yang wat kita jadi semangat balik..komen2 dari kawan2..komen2 dari orang yang kita sayang..yang buat kita kembali senyum..

Lain orang lain caranya..tapi ini la cara aku sekarang..
p/s: Mood bercelaru + tension dengan kekalahan Arsenal vs FC Porto..

4 comments:

Cherrie Pie Sweety said...

erm..relaxla eman..lain orang lain pendapat.. kadang2 aku rasa blog ni boleh jadi penghubung antara rakan2..yerla..dah amsing2 sibuk n duduk jauh..dgn adanya blog nila kita boleh upadte diri amsing2.. just bolayan sjalah mulut2 tak best tu kan? .. yg ptg semua org yg syg ko support ko :)

Abg Man Kadiron said...

ye betul..aku pon mls nak layan sgt..nak cite politik sgt2 aku bkn ahli parlimen pon..nak hamtam org dlm blog kang xpasal2 masuk ISA..baik aku cite psl diri aku..senang n x kacau org..

~herfizul akma nasaruddin~ said...

blog sekadar hamparan utk kita terjemahkan apa yg kita rasa melalui tulisan.

ada org suka mendengar muzik.
ada orang suka memancing.
ada orang suka tengok blue.
ada orang suka beromen ngan awek.

tapi kalau kita memilih untuk menulis blog bermakna kita tidak lah sampah sgt.
;p

Anonymous said...

emo plak dakni