BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 1, 2010

Main Pedang

Liwat..liwat..liwat..kadang2 aku sebagai orang Melayu malu dengan kes2 mcm nie..keluar TV berita psl liwat..keluar surat khabar cerita psl liwat..
Malu dengan orang Cina, India..sampai orang Asli pun tanya kes liwat nie..

Kita tak boleh menunding jari kepada siapa yang salah dan siapa yang benar..
Kang aku komen lebih2 dlm blog kena ISA la pulak..
Tapi rasanya kes2 mcm nie mengundang kemarahan setengah2 pihak..
Yang PRO kepada parti-parti tertentu..
Aku lebih suka membaca dan menilai dari kedua belah pihak..
Lu pikir la sendiri..

Lepak dimana-mana mesti orang cerita pasal liwat..
Ada seorang kawan nie buat lawak pulak:

"Dulu masa kecik2..aku xtau liwat nie mcmn..aku ingat mcm orang main pedang tuh"

Hahaha...nak pecah perut aku..

No comments: