BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 5, 2009

Fall In LoVe



Dewa – Satu


Satu - Dewa


aku ini adalah dirimu

cinta ini adalah cintamu

aku ini adalah dirimu

jiwa ini adalah jiwamu

rindu ini adalah rindumu

darah ini adalah darahmu


reff: tak ada yang lain selain dirimu

yang selalu ku puja

ku sebut namamu di setiap hembusan nafasku

ku sebut namamu, ku sebut namamu


dengan tanganmu aku menyentuh

dengan kakimu aku berjalan

dengan matamu aku memandang

dengan telingamu aku mendengar

dengan lidahmu aku bicara

dengan hatimu aku merasa

"To LoveAyna"


5 comments:

~~::loveayna::~~ said...

:) lalalala

~~::loveayna::~~ said...

dear..
this songs more towards be praise to The Almighty Allah s.w.t...

~~::loveayna::~~ said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Cherrie Pie Sweety said...

:).. seronok tengok kawan2 bahagia :)

Abg Man Kadiron said...

yap..Allah is the One..and u the only "One" in my heart.