BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 21, 2009

Puting Lembu


SEDARLAH DIRI...

Kadang2 aku dah meluat nak baca paper..tak abis-abis kes rogol..bapak rogol anak..abang rogol adik..yang terbaru mggu lepas..bapak n abg rogol sekali..pergh..sadis tul..kalau aku ler jadi hakim mahkamah, comform aku suh potong 'anu' anak beranak tue..xde tempat lain ke korang nak buang!!darah daging korang jugak!!binatang..

SEDARLAH DIRI...

Bukan kes rogol je..kes ragut pon x abis-abis lagi..dulu mat-mat rempit nie la yg slalu dicop peragut..skang makcik dah tua nak mampos pun ada yang jadi peragut..budak kecik lak yang jadi mangsa..bila dah kena tangkap, menangis la menyesal..curah2 air mata keluar..nak belasah pon tak boleh..kalo org lelaki mmg dah pecah kepala la tue..mcm Mazidul kata, tak kan nak belasah sampai tercabut coli..dah tua2 bwk2 la ke masjid makcik oiii...dunia nak kiamat dah..

SEDARLAH DIRI..


Ade juga lagi kes cabul..yang terbaru..cikgu cabul anak murid..si cikgu umur 47thn, anak murid umur 8thn..si cikgu suruh anak muridnya berbogel dan menyentuh bahagian alat sulit anak muridnya pada waktu rehat di bilik muzik..kemudian didakwa melakukan seks oral..ape jenis cikgu ko nie ahhh?kalo x tahan sgt pon, pegi la cari pelacur kat luar tue..berlambak2..ni budak baru umur 8thn yang jadi mangsa..weii..aku jaga budak2 perempuan sekolah menengah pon xde la sangap mcm ko!!!

SEDARLAH DIRI..

Ade juga orang yang masih berjudi..yang terbaru di Harian Metro..seorang makcik beli nombor ekor relax je pakai baju kurung n bertudung...anak-anak dan sedara mara ramai yang xtau.

“Mak cik tak rasa teka nombor (bertaruh nombor ramalan) dianggap salah kerana mak cik juga berusaha dan mengeluarkan modal untuk menang. Ia tak lebih daripada satu bentuk permainan teka nombor semata-mata.

“Apa orang nak kata pun mak cik tak kisah. Soal dosa atau pahala, itu antara mak cik dan Tuhan,” katanya.


Adoi2 makcik..sudah2 la tue..rezeki kat kedai nombor tue tak lama..banyak lagi cara kita nak cari rezeki..yang halal dan betul..lagi baik kalau makcik kumpul2 duit tue untuk ke Mekah..

SEDARLAH DIRI..


Ada juga orang yang nak ubah kejadian Tuhan..Tuhan yang mencipta manusia cukup sifatnya..yang wanita dgn naluri wanita..yang lelaki dengan naluri lelaki..tapi ada juga orang yang ingin mengubahnya..berita Kosmo melaporkan seorang wanita yang menjalani pembedahan membuang payudara kini menanggung derita berterusan di bahagian dada manakala kedua-dua belah tangannya pula tidak dapat diangkat..

Pelik betul perempuan sekarang..disebabkan terlalu terdesak untuk mengubah jantina, sanggup buat apa saje..perempuan lain nak yang lebih besar n seksi..ko lak leh gi buang..adoi2..sampaikan ada seorang sahabat ini berseloroh :

"Kalau macam tue..kena ganti puting lembu la jawabnyeee.."


p/s: Jangan jadi bodoh macam lembu..

3 comments:

Cherrie Pie Sweety said...

Samala.. aku pon meluat dah baca berita berita camtu ..memang menyampah.. teruk betul dunia ni rupanya

Abg Man Kadiron said...

dunia skang semakin kejam..

~herfizul akma nasaruddin~ said...

aku kalau baca paper baca bahagian sukan jek..hahaha..

sume kisah diatas menggambarkan manusia-manusia spesies bangkai..

syukurlah kita masih tidak jahil dan alpa..

muga anak cucu kita tak jadik mcm mereka-mereka dlm kisah di atas.

sekian..