BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 7, 2009

Ketenangan

Jam 3.15 pagi..masih belum tidur lagi..ada sesuatu bermain di fikiranku..ermm..ambil laptop..mula menaip..mungkin di blog ini tempat aku mencurahkan perasaan..ada suka,cinta,bangga,benci,jealous..bercampur-campur perasaan ini..aku memang seorang yang sensitif,tetapi aku cpt menyembunyi perasaan aku..kdg2 orang xperasaan..ah biar lah..'Don't worry about a thing,Cause every little thing gonna be all right'..lagu Bob Marley yang aku dgr ptg td..

Sudah lama aku tidak merasa perasaaan sebegini..bila diri rasa tercabar..aku memang suka cabaran..last sekali diriku dicabar..bila seorg mak perempuan nie ckp"Kalau nak ngorat anak makcik cari la keje dulu..makcik xnak menantu makcik hisap rokok"..tercabar beb..sampai mati aku x kan lupa..cabaran membuatkan aku matang..berfikir,berfikir dan berfikir..setiap keputusan yang dibuat dan kata-kata yang diucapkan..

Mungkin..aku belum cukup tenang..tenang untuk menghadapi cabaran..dan aku perlu cari ketenangan itu..tenang seperti pagi ini..

Herman yang penuh dengan ego..sukar difahami..senang berubah..tidak disangka-sangka..degil..keras kepala..siapa yang dapat memahaminya?bukan perempuan biasa..yang benar-benar dpt memahami...Herman adalah lain dari yang lain..bkn seorang star,bkn seorg yang hensem,bkn seorg yang smart,bukan seorang yang genius..Herman hanya satu..menjadi diri sendiri..tidak hipokrit..percaya kepada diri sendiri..yakin kepada sesuatu!!..

.........

........

........

........

Jam 5.30 pagi...Bacaan Yassin dari masjid..memecah keheningan pagi..

Bersiap-siap...

Menghadapai cabaran hari ini...

8 comments:

~~::loveayna::~~ said...

will remain silent after this..perhaps..
:(

Abg Man Kadiron said...

:)ape daa punya entry nie..emo2..hahaha..sori ye syg..

~~::loveayna::~~ said...

:(
not again k..

Cherrie Pie Sweety said...

erm..emo tu xper..tapi jangan lama2 yer .. apapun eman yang aku kenal dr sekolah dlu memang baik orangnya..sekarang sejak aina ada,,makin baik :)... bertuah aina :)

~~::loveayna::~~ said...

ana : hehe yeke dia mkn baik? how noty he was before?? haha

entry dia kali ni ayat2 org merajuk..senyap je dia merajuk tau2 luah kat blog...siann dia..
:)

Abg Man Kadiron said...

ana:haha..time sekolah dulu lain ana..suci murni lagi.

loveayna:haha..yela..i majukkk.lalalala...:)

Unknown said...

adekah ini peristiwa pada hari kaunseling bersama kaunselor bergerak?? ;p

Abg Man Kadiron said...

mas:hehe..dats day..