BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 14, 2009

Mistake

life Pictures, Images and Photos

Kesilapan..kita manusia biasa tidak lari dari melakukan kesilapan..kesilapan lalu yang masih menghantui hingga sekarang..membuat aku teringat..kenapa terlalu bodoh pada masa itu..

Kehidupan lalu yang terlalu membazir untuk ku..tanpa arah tujuan,tanpa cita-cita,tanpa matlamat..ghairah mengejar kesenorokan hidup..

Dan kini..kehidupan yang lalu telah ku tinggalkan jauh-jauh..aku lebih tenang dengan kehidupan aku sekarang..dengan insan-insan penting yang menyayangi aku..

Bukan semua orang mempunyai pengalaman seperti aku..jatuh bangun aku, aku lalui sendiri..namun aku sentiasa percaya,manusia pasti akan berubah..apabila sudah tiba masanya..

* Terima kasih kepada insan-insan yang banyak membantu dan memberi nasihat..you know who you're..

1 comment:

Cherrie Pie Sweety said...

bagusla ko dah tinggalkan zaman2 dulu tu .. ko dah sedar and aku tengok memang dah banyak sangat berubah dah sekarang nie.. keep it up :)

p/s: tapi jangan ilang ur sense of humor tu kayh ha ha