BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 2, 2009

Hostel Terbakar Panggil Bomba

"Hostel terbakar panggil bomba..bomba datang berlumba-lumba"..hehe..lama xnyanyi lagu budak2 nih..teringin nak jadi budak2 balik..ramai orang sayang..ade abg angkat,akak angkat, awek angkat..haha..

Cite pasal bomba nie..bkn hostel asrama sekolah aku nie terbakar..cuma baru-baru nie ade Latihan Kawad Kebakaran..dah akhir2 tahun baru nak wat..itu pun PK HEM aku dah bising..hahaha..tp at least buat jugak kan..penting tuh...mana la tau kot2 betul2 jadi..terbakar satu hostel nie..budak2 ade yang mati rentung..pastue x pernah buat Latihan Kawad Kebakaran..sape yang salah?jawabbb?jawaaab?hehehe..

Nie antara pic yang sempat diambil sebagai bukti kepada PK HEM aku..(Sir..esok gak saya anta laporan)..hahaha..

Jam 1.00 pagi..Semua warden-warden berkumpul (Pergh..ketat gile muka aku)

Berkumpul dulu..kira sorang2..takut ade yang rentung kat asrama kang..


Bomba dan Penyelamat Daerah Gerik

Aku n Ustaz Zuki (Warden paling senior..12thn jadi warden)

Latihan tamat dalam pukul 2.00 pagi...lepak2 minum kat Salim Kepala Ikan sampai kul 3.00 pagi..balik terus tido..ngantuk giler beb..

Apa2 pun keselamatan tue penting..bukan kat hostel je..kat mana2 pun kita kena jaga keselamatan..time drive, time kerja, setiap masa..aku nie kdg2 careless gak..tapi sama2 la kita ingatkan diri masing2 ye..Assalamualaikum~~

* Sentiasa baca ayat Kursi n Surah 3 Qul..untuk keselamatan diri..

No comments: