BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, October 31, 2009

Aku Penat

ku lari ke hutan, kemudian menyanyiku…
ku lari ke pantai kemudian teriakku…
sepi…sepi dan sendiri aku benci…
aku ingin bingar … aku ingin di pasar,
bosan aku dengan penat, dan nyah saja kau pekat,
seperti berjelaga jika ku sendiri…
pecahkan saja gelasnya biar ramai..
biar mengaduh sampai gaduh…
pada malaikat menyulam jari laba-laba belang…
di tembok kraton putih kenapa tak goyangkan saja locengnya,
biar terdera, atau.. aku harus lari ke hutan, belok ke pantai?


Minggu yang memenatkan..time aku menulis nie mmg betul2 tgh mengantuk..tapi aku gagahkan juga..sebab nak dapatkan feel penat tue..hahaha..tak cukup tido..penuh dgn aktiviti sekolah..prepare untuk exam lagi (aku kan student PJJ)..aduh..dah mula rasa sakit jiwa..nak akhir tahun nie..mcm2 la aktiviti sekolah..mlm tadi buat latihan kawad kebakaran..kul 3.00 a.m baru abis..pagi-pagi dan bangun..urus pelajar asli yang nak pergi perkhemahan kat Bersia..pastu ade Presentation Pelajar Asli dengan USM lak..kerja, study, kerja , study..xde masa nak balik kampung,jumpa family, jumpa member2, jumpa awek..hahaha..jeng..jeng..

Bukan merungut..tp kita nie manusia biasa kan..mesin pun leh rosak kalo x berenti..kalo kerja je mungkin aku boleh tahan lagi kot..xpe lah..sabar-sabar..bersusah-susah dulu..cabaran semua nie..dah settle semua,student dah cuti sekolah,aku nak rehat puas2..spend time with
My Honey..Miss U Much..

Sebenarnya byk yang nak aku share maklumat ngan korang semua dalam blog nie..pasal orang asli sekolah aku..ade yang dah type tapi kena edit2 lagi..xsempat beb..tggu aku free yek..hehehe..ape-ape pon doa la kejayaan untuk aku k..Adios..

* nak sambung tido...zzzzzzzzzz.
.





2 comments:

~~::loveayna::~~ said...

pray for ur success..always..:)

Cherrie Pie Sweety said...

yup..dtg kl cepat.... :) hahahhaa