BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 28, 2009

Aku Percaya..


Aku percaya..

Tuhan itu Maha Mengasihani umatnya..
Yang sentiasa mengingatiNya..Bersyukur kepadaNya..

Yang memberi akal fikiran, rezeki, ketenangan dan kebahagiaan..
Allah S.W.T...Tuhan Yang Maha Agung..Tuhan sekalian alam..

Aku Percaya..

Tuhan mampu mengubah manusia..dari lupa dan lalai..
Aku hambaMu yang lemah..sentiasa leka dengan hidup keduniaan..
Kehidupan dunia yang sementara..

Aku Percaya..

Sesuatu hari nanti Tuhan akan memberikan nurNya..
Manusia itu berubah tanpa paksaan..lebih menginsafi diri..
Belajar dari kesilapan..belajar dari pengalaman..
Muhasabah diri...mencari ketenangan dan kebahagiaan yang abadi..

Bukan untuk sesiapa..tapi untuk diri sendiri
Aku insan yang bernama manusia..yang tidak sempurna..



* Doakan kejayaan aku..exam esok nie beb..

5 comments:

~~::loveayna::~~ said...

pray for u!! amin..

Abg Man Kadiron said...

amin..

Abg Man Kadiron said...
This comment has been removed by the author.
sakura putih said...

selamt sejahtera cikgu..tq sebab sudi menabur bakti pada anak bangsa saya..sungguh terharu apabila ada cikgu yang ikhlas macam ni..

Abg Man Kadiron said...

mas:dah menjadi tanggungjwb sya..kita sama2 doa agar mereka berjaya..