BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 9, 2009

My Wish

Kabare wak..Waras?..

Hehe..hari ni aku nak cite skt la..psl impian n cita-cita aku..lari skt dari tajuk asal nak cite psl org asli je..tp suka hati aku la kan..nak cite ape pun..blog aku..hahaha (gelak dgn kerek)..

Ala..mana tau 1 hari nanti aku kawin ngan janda2 kaya ke, anak Dato' ke..leh la diorg belikan ape yg aku impikan tuh..hahaha..xpsl2 korang tgk aku pkai BMW nanti..

Hehehe..sebenarnya byk impian n cita-cita aku..mana member2 yg rapat tau la cz aku slalu bercerita ngan diorg..terutama kwn2 di T.Intan (Azad a.k.a Jamil Hensem, Edan OKB (Org Kaya Baru, Bro E, Iman @ Magskin, Ann Spider, Sidi Bonzer..ramai lagi lah dlm list kepala hotak aku nie)..

Aku xde la nak suh org belikan aku BMW sebijik..just skang nie aku teringin sgt nak pkai vespa balik..dulu aku ade sebijik vespa..MM 1408 (short form for Man Macho)..hahaha..tp dah jual cz kerana terlalu cantik hingga menyebabkan kwn aku teringin sgt nak beli..hahaha..(body kiat, enjin tip top tue)..merayu2 suh aku jual..

* tunjuk skt pic zaman kegemilangan vespa dulu...

Hehe..best ooo dulu..pengalaman paling best kitorg gi Jambori Vespa Malaysia kat Perlis..dari T.Intan ktorg naik vespa smpai Kangar..pi Padang Besar lak tue..aku n member (Sidi Bonzer) pun pernah hampir2 nak accident bila enjin vespa kami tiba2 jam panas..nasib sempat tarik clutch..kalo x, dah arwah kot kami nie..

Jadi kesimpulannya..sape2 nak bg hadiah kat aku tue,leh la bg vespa sebijik...hahaha..kalo xdpt PX 150, belikan aku PX 200cc pun jadi lah..

* Aku nak pkai vespa balik weeiiiii...

4 comments:

Abg Man Kadiron said...

test..

Cherrie Pie Sweety said...

erm..tau xper..aritu nak anta komen tak boleh weih

Abg Man Kadiron said...

ana..haha..kesilapan teknikal..maklumlah..br nak berblog2 nih

~herfizul akma nasaruddin~ said...

oi!oi!

siga saga siga saga!